Regulamin usług Firmy CK&GP

Dane:
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp”Nip: 5213641211

Siedziba:
Międzyborska 50/23 04-041 Warszawa

CK&GP ( dalej : zleceniobiorca ) świadczy usługi tylko i wyłącznie na zlecenie przedsiębiorcy ( klienta)

1.
Od momentu przyjęcia Produktu Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenie, utratę lub zniszczenie wyposażenie samochodu tylko i wyłącznie w odniesieniu do rzeczy stanowiących fabryczne wyposażenie auta w których jest brak ingerencji nie autoryzowanych stacji napraw.

2.
Wszelkie spory wynikające z Umowy będą rozstrzygane według prawa polskiego przez sąd powszechny właściwy dla Zleceniobiorcy.

3.
Zleceniodawca ma obowiązek odebrać auto z warsztatu, najpóźniej po upływie 3h od terminu powiadomienia o zakończeniu pracy nad danym pojazdem.

4.
Za elementy które wcześniej były czyszczone / prane w nieodpowiedni sposób nieodpowiednimi środkami takimi jak np. pianka do tapicerki, odplamiacze oraz inne nie przeznaczone do prania firma nie odpowiada.

5.
Czas wykonania prania/czyszczenia jest zawsze ustalany indywidualnie z klientem.

6.
Poprawki gwarancyjne zawsze wykonywane są w siedzibie firmy w Warszawie, zleceniodawca doprowadza auto na własny koszt w czasie do pięciu dni roboczych od dnia wykonania usługi.

7.
Przy usłudze ozonowania/odgrzybiana klimatyzacji auta potrzebne jest uruchomienie silnika samochodu, zleceniodawca oddając auto potwierdza sprawność techniczną pojazdu ( układu chłodzenia). Firma będzie monitorowała temperaturę silnika według wskazań na desce rozdzielczej auta.

8.
Klient zamawiający pranie/czyszczenia auta ponosi solidarną odpowiedzialność za dokonanie zapłaty za pranie/czyszczenie wraz z osobą bądź jednostką organizacyjną uprawnioną do dysponowania pojazdem, na której rzecz ma być wykonana usługa.

9.
Firma nie odpowiada za skutki czyszczenia w przypadku braku specyfikacji produktu.

10.
Firma nie odpowiada za skutki czyszczenia oraz powstałe szkody w przypadku elementów nie fabrycznych ( podkładki filcowe, koraliki, guziki, naszywki, naklejki, podłokietniki itp.)

11.
Firma nie odpowiada za skutki czyszczenia oraz powstałe szkody w przypadku usług prania tapicerki meblowej i dywanów wykonywanych w miejscu wskazanym przez klienta tj. podłogi drewniane, gres, terakota, panele, deska, kamień, tworzywa sztuczne.Ponieważ nie jesteśmy w stanie stwierdzić czy klient użytkował podłogę zgodnie z zaleceniami i zasadami pielęgnacji i konserwacji dla danego rodzaju podłogi.

12.
Pranie podsufitki zawsze jest wykonywane na odpowiedzialność zleceniobiorcy ze względu na nieznaną historię użytkowania

13.
Firma nie gwarantuje całkowitego usunięcia zabrudzeń, w tym:
– bejcy, rdzy, wosku, farb, odbarwień, przebarwień pochodzenia spożywczego, brązowych przebarwień na jucie, plam po kawie, herbacie lub zacieku po zalaniu oraz innych silnych barwników (tanina, tłuszcze, napoje energetyzujące)
– usunięcia zapachów zwierzęcych lub ludzkich (mocz, wymiociny)

14.
Reklamacje przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej i rozpatrywane w ciągu 14 dni licząc od daty złożenia reklamacji. Reklamacje proszę przesłać za potwierdzeniem odbioru na adres: Międzyborska 50/23 04-041 Warszawa CK&GP